stinaandersen.blogg.se

Långhelg i Stockholm

Publicerad 2015-05-02 10:28:00 i Familj, Stockholmsskärgård,

Nu är jag den lyckligaste mamman i världen, jag har hela familjen med mig till Stockholm. Amanda hade ju gärna stannat hemma hos kompisarna men denna gången fick hon hänga med. 
Vi försöker att hitta på roliga saker och bara umgås tillsammans hela familjen. 
Selfie jag och Amanda;)
Vi hade med oss släp med utemöbler från skåneland.
Mycket att kånka på när vi kom hit.
Tyckte det blev toppen fint med våra utemöbler på altanen.
I går var det städdag på Ön och jag och Daniel körde över till parkeringen med krattan i högsta hugg;)
 
Mulet men vackert !
Vi har massor med tulpaner i trädgården, fint att plocka och placera ut i stugans vaser.
I växthuset bord från pappas barndomshem och krukor från mammas och pappas garage. Blir kanon att plantera i här.
Älskar denna månaden när allt börjar grönska.
Taxi på väg in till Gröna Lund.
Står med Amanda i kön till frittfall, vad gör man inte för sin dotter?!?;)
Hann att se Stockholm från ovan en liten stund innan det gick väldans snabbt ner ...;)
 
 
 
 
Efter en rolig dag på Gröna Lund kom vi hem till lugnet igen.
 
Ha en trevlig lördag, kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela